.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در پی درگذشت ابوالشهداء مازندران ؛
پیام تسلیت دکتر احمدی نژاد به مناسبت رحلت پدر شهیدان طوسی
شمال نیوز: دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ، با صدور پیامی درگذشت حاج محمد علی طوسی پدر سه شهید از استان مازندران را تسلیت گفت.

شمال نیوز: دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ، با صدور پیامی درگذشت حاج محمد علی طوسی پدر سه شهید از استان مازندران را تسلیت گفت.


به گزارش مهر مردم، دکتر احمدی نزاد رئیس جمهور سابق ، با صدور پیامی درگذشت حاج محمد علی قاسمی طوسی پدر سه شهید از استان مازندران را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

حاج محمدعلی قاسمی ‌طوسی پدر بزرگوار سه شهید عالی مقام دوران دفاع مقدس، سرانجام دعوت حق را لبیک گفت و به لقاء الله پیوست .

اینجانب رحلت این اسطوره مجاهدت و مقاومت و رزمنده پر افتخار دفاع مقدس را به فرزندان گرامی و سایر بازماندگان معزز آن مرحوم و همچنین ملت ایران و بویژه مردم شهرستان نکاء تسلیت می گویم و از خداوند متعال مسالت می کنم او را که اینک در جوار رحمت حق ماوی گرفته و میهمان سه فرزند برومند خویش است ، با سالار شهیدان حسین بن علی (ع) محشور فرماید.

برای بازماندگان آن مرحوم نیز از خداوند متعال صبر و اجر مسالت می کنم و اطمینان دارم که یاد این مرد بزرگ و مجاهدتهای او و فرزندان برومندش همواره در دلها زنده خواهد ماند و راه نجات بخشی که به همت مقاومت و ایستادگی برجستگانی مانند او و فرزندان شهید و جانبازش فراروی ملت ایران گشوده شده است، پر رهرو تر از همیشه ، باقی خواهد ماند .

محمود احمدی نژاد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.